I think about you - Chapter 9

- Okej jag går in till henne fäljer du med? Sa hon och bärjade gå.
- Självklart. Sa jag och när vi kom in så hörde jag doktorn säga nåt med det enda vi kan göra är att sy
-
VA SY? Skrek Selenas mamma som kom in i rummet och sedan svimma.



Selena´s perspektiv:
 
Nu är jag faktist riktigt sur på Miley. Justin berättade allt ihop från början för mig och min mamma. Och gud så arg jag blev. Jag fattar kanske att hon gillar Justin och vill be om förlåtelse och bli ihop i gen. Men Justin då redan har en anan behöver man väll knapast slå den tjejen. Och jag och Miley var ju vänner men det kan hon för f*n glömma. Tack vare Miley har doktorn fått sytt igen mitt sår som Miley gav mig på kinden. Det var värkligen könt att äntligen få åka hem. Jag skulle inte få sova över hos Justin mer på ett tag. Fast dom skulle sova över hos mig tills Pattie kommer tillbaks från London där hon hade vart i några dagar. Justin skulle åka på sin intervju och sen skulle han hämta allas saker på hotellet.

- Selena vad vill du göra när vi kommer hem till dig? Sa Chaz.
- Jag skulle bara vilja ta det lungt och se på nån film.
- Vilken film? Sa Ryan och jag tänkte lite.
- Jag vet inte nån som är bra ialla fall. Sa jag och log.

När vi var framme och jag var på väg mot dörren så såg jag kloter på dörren. Det ståg en text med svart färg.
Jag började att läsa " JAG HATAR DIG SELENA DU ÄR EN J*ÄVLA IDIOT / MC" 
- J*vla Miley. Sa jag surt och peckade på dörren.
- Vad är det Selena. Sa min mamma och tittade på mig.
- Titta vad Miley har gjort. Sa jag som fortfarande peckade på dörren.
- Har hon något fel eller? Sa Ryan som också hade läst vad det stog på dörren.
- Aah ett stort problem. Svarade Chaz som nys hade kommit.
- Vi fixar det där sen. Sa Mandy och låste upp dörren och gick in. Jag, Chaz och Ryan gick in ett litet tag senare.

" Pip Pip " Lät det från mobil. Jag tog snabbt upp den och såg att det var ett sms från Justin. " Hej älskling! Jag fick nys ett sms från Miley där det stog att hon nu har gjort något dumt mot dig. och jag undrar bara om allt är bra om hon skadat dig mer eller nåt. xoxo Bieber" Jag gick sabbt ut och tog en bild på våran dörr. Sen gick jag in igen och började skriva på ett svar på Justins sms. " Hej Bieber! Jo det här har Miley gjort: (bilden på dörren) xoxo din Selena." Jag fick snabbt svar " Hon är inte lite dum, jag hjälper dig att ta bort det sen. men jag är på hotellet nu och snart kommer jag. Längtar efter dig. xoxo din Bieber." Jag svarade snabbt "Saknar dig med snygging / din Selena"

- Vem sms:ar du med då? Sa Chaz som kom och satte sig i soffan en bit bort från mig.
- Gissa? Sa jag och visste att han skulle säga Justin på en gång.
- Justin såklart. Sa han och jag började fnissa.
- Aah, fast han hade fått ett sms från Miley att där det stog att hon hade gjort något dumt mot mig. Sa jag och tittade på dom.
- Det stämmer ju. Sa Ryan.
- Ja, fast han trodde väll att hon hade skadat dig enu mer va? Sa Chaz.
- Ja, du känner honom bra. Sa jag och log.
- Vi har vart vänner väldigt lände. Sa Chaz och jag började undra på vilken film vi kunde se på.
- Vet ni jag skulle faktist vilja se på " Home Alone 2 " Sa jag och tittade på dom.
- Visst. Sa dom samtidigt och det lät så gulligt.
- Haha, men vi kan väll vänta på Justin? Sa jag och log. Jag saknar honom även fast vi nys var med varan.
- Okej. Sa dom fast den här gången sa Chaz det lite tidigare en vad Ryan.

" Pip pip"lät det från min telefon. Säkert ett sms från Justin. Jag tog upp mobilen och såg att det var ett sms från Miley. Vad f*n ville hon då? Jag började lässa " Hej din j*vla idiot! Vad tycker du om din dörr? Jag tycker den blev mycket snyggare. Och fresten det där är bara början. Du kommer få lida av det här. Hör du det ditt cp?"

- Chaz, Ryan jag fick ett sms från Miley. Sa jag och tittade snabbt på dom.
- Vad skrev hon då? Sa Chaz som lät lite räd.
- Jag kan lässa upp det. Hej din j*vla idiot. Vad tycker du om din dör? Jag tycker den blev mycket snyggare. Och fresten det där var bara början. Du kommer få lida av det här. Hör du det ditt cp? Sa jag surt.
- Wow, jag hatar värkligen henne. Sa Ryan.
- Jag går och vissar det för Mndy. Sa jag och gick till mamma.
- Hej gumman vad är det? Sa hon och tittade på mig.
- Läs det här sms:et från Miley som jag nys fick. Sa jag och sträkte fram mobilen till henne. Hon tog i mot den och började läsa.
- Selena vi måsste göra nåt åt det här. Sa hon och gav mig min mobil.

" Knack knack" Lät det från dörren. Ja Justin kommer, tänkte jag och bubblade av lycka.
Jag gick för att öppna dörren och där stog inte Justin utan Miley.
- Mamma, Chaz och Ryan kom hit nu! Skrek jag allt vad jag kunde.
Vad tror ni kommer hända?
Förlåt för ganska kort kapitel.
Minst tre kommentarer för kapitel 10!


Kommentarer
Postat av: sarah

bääst bäääst bääääääääst omg BÄST KAN JAG SÄGA

2011-09-20 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0