I think about you - Chapter 17

- Okej, men det hade vart myssigt bara du och jag. Sa hon och försökte få mig att ändra mig.
- Alltså Jasmine jag har faktist en flickvän. Och det här förhålandet ska du faktist inte få förstöra. " Ring Ring " Jag tog upp min mobil och såg att det var Selena som jag ringde. " Hey älskling!" Sa jag och saknaden började ta tag i mig. " Justin hur kunde du krama och kyssa Jasmine? Jag har faktist set alla bilderna!"  Sa hon surt.
" Selena tro mig det var hon som kramade mig och det var hon som kysste min kind. Jag skulle aldrig såra dig med flit!" " Okej, jag tror dig men om det här händer en gång till så är det slut..."

Selena´s perspektiv:

Okej jag tror på Justin när han säger att det var Jasmine som började med allt gullande och han hade berätat fölr henne att vi var ihop. Jag vet okså att hon har förstört flera förhålanden som Justin har haft. men mellan mig och Justin ska hon inte få komma. Isånafall så åker jag ditt hon är och skadar henne så mycket att hon kommer ångra allt dumt hon någonsin gjort. Jag hatar Jasmine och har alltid gjort.

En vecka senare: (Selena´s perspektiv:)

Idag ska jag och Justin träffas för vi ska båda ha en konsär på samma arena fast inte samma dag. Och då får vi äntligen tid att träffas. Vi bor på samma hotell fast mitt band kom dit tidigare en vad Justins och jag och han kommer att få dela rum. Vad lycklig man blir hoppas han kommar snart! Längtar efter honom var så sjukt länge sedan vi sist träffades. Jag gick in i badrummet för att ta en dusch så jag luktar gott när jUstin kommer. Och det är bara det minsta jag kan göra för honom. Jag har fixat en liten överraskning som jag hoppas att han gillar. Jag tog av mig mina svarta jeans och min svart/vita randiga tröja som jag hade på mig. När jag hade tvätat håret så gick jag ur duschen och tårkade mig. Så  hörde jag hur det ryckte i handtaget. Och in kom Justin och jag tappade handuken som jag hade runt min kropp, där stog jag nacken och Justin tittade på min kropp med ett leende på hans läppar.
- Hey shawty! Sa han och jag rodnade, såklart!
- Eeh, Hey Justin kul att se dig. Sa jag och även om det var Justin som stog framför mig så var det endå pinsmat.
- Va snygg du är idag då. Sa han shit sexigt och han så gullig!
- Du med! Sa jag och han tog tag i min kind och kysste mig och jag besvarade kyssen. Och gud vad jag har längtat efter det här.

Vi blev lite mer vilda och vi slet av hans klädder. Medans vi hånglade så gick vi mot våan dubbelsäng. Han släppte ner mig i sängen och började kyssa mig och sakta så smekte han min kind. Och om min mamma hade vart här hade hon blivit shit sur på mig. Och det var då jag kom på det.
- Justin, har du en komdom på dig? Sa jag oroligt men Justin bara kysste mig och visst var det härligt men om jag får barn med honom så är våra kariär illa ute.
- Selena snälla ta det lungt.
- Okey, men sätt på dig klädder och vänta i köket så kommer det en överraskning snart. Sa jag och kysste honom. Jag gick till min garderob och satte på mig lite extra fina klädder. Hoppas han gillar överraskningen.

När han kom till köket så var jag redan där.
- Selena vad fint du har gjort det. Har du lagat mat med? Du är fär gullig! Sa han och kysste mig i pannan.
- Japp jag har lagat pasta med..
- bolognese! Sa Justin glatt.
- AAh just det ja. Det är för att jag vet att du älskar det. Sa jag och kysste honom.
- Va? Har du bakat haiwaii pizza okså?
- Ja det med och samma andledning okså.
- Du är bara för bäst! Ska bi äta det här goda nu?
- Ja Justin och jag tror att du är hungrig efter flyggturen.
- Ja verkligen plus att dom här maträterna är jätte goda. 
- Okej, men vad vill du göra då?
- Jag vet inte men du vet Jasmine. Hon håller på hella tiden och hon ville dela rum med mig i turne bussen och när jag sa att jag inte ville så sa hon átt det var synd för det hade vart myssigt.
- Du vet själv jag tycker om henne. Hon är en jävla bitch och så mycket himla mer. Förlåt Justin men jag hatar verkligen henne.
- Jag hatar henne med. Sa Justin.
- Hatar vem? Sa Jasmine som hade gått in i hotellrumet utan att knacka på dörren.
- Va? Vad gör du här Jasmine? Har du inte lärt dig att man knackar på dörren inan man går in. Sa jag surt och blängde på henne.
- Jag ville träffa Justin men nu är ju du här. Och varför knacka på dörren för så himla fånigt tycker jag. Sa hon och försökte vara kasig.
- Jasmine gå ut här ifrån vi vill vara ifred. Sa justin som fösökte låta trevlig.
- Kyss mig Justin. Så ska du få se att du gillar mig mer. Sa hon sexigt och man märkte att hon har dryckit en hel del inan hon kom hit.
- Jasmine du är full. Gå ut här ifrån NU! Skrek Justin shit surt.
- Okey, but kiss me now! S a hon och kysste Justin´s läppar och jag kände hur avundsjukan steg i mig.
- Din J*vla bitch. Skrek jag hur högt som hellst. Och nus ka hon någ få.
- Jamsine kom hit. Sa jag och hon kom. Jag slog henne i magen och hållde i henne hårt i hennes tröja.
- vad fan gör du din J*vla hora?! Sa hon och jag visste att hon skulle gör allt för att komma loss ur sit grepp. Men det hon gjorde var bara oväntat och så himla äckligt. Hon hade tagit ett grepp om mina kinder och sen hade och kysst mig eller snarare försökt hångla mde mig. Gud vilken choock jag vick alltså.
- Jasmine varför kysser du Selena?
- Va? Aha för att hon ska inse att jag är bra på att kyssas. Så himla myckeet bättre en vad hon själv.
- Okej Jasmine du kanske är bra på kyssas jag ska tänla på saken men du kan väll vara så snäll att gå nu.
- Okey sweetie! Sa hoon sexigt och gick där ifrån.
- Va ska du tänka på saken Justin? I sånafall så får du gå härifrån med en gång.
- Lugna dig Selena du överdriver för mycket. jag sa bara så för att hon skulle gå.
- Okej, men det fick mig spy färdig när du sa det där till henne.
- Selena jag föstår men ingen kommer att få föstöra vårat förhålande. Sa han och kysste min panna.
- Justin jag menar det. Jag är spy färdig. Sa jag och i nästa sekund så spyde jag.
- Selena är du sjuk?
- Jag tror det men kan skulle du kunna hemta så jag kan ta tempen?
- Ok, jag har en i min väska. Sa Justin och fösvan där i från.
- Här har du den jag gjorde nys ren den också. Sa Justin och sträckte fram termometrern.
- Tack sweetie. Sa jag och stoppade in den i munnen. När jag tog ut den så ståg den på 37 grader.
Va? Det är ju normal temperatur.
- Justin jag hade 37 grader vilket är normalt.
- Selena det kan egentligen vara vad som hellst som du spyde för.
- Okej men om det inte är det då?
- Om inte så lösser vi det då. Men du borde endå ta det lungt dom kommande dagarna. Sa han och kysste mig på kinden.
- Okej, såklart det årdnar sig. Sa jag och hjälpte Justin med att plocka undan alla saker från bordet.
- Ialla fall så borde du villa upp dig till din konsär som är om två dagar. Sa han och kysste mig och jag besvarade den.
- Jag får väll komma på din konsär i morgon va? Sa jag och kysste hans panna.
- Självklart som du vill sweetie!
- Bra, men jag ska säga en sak. Chaz  och jag träffades när jag hade en konsär i Atlanta. Och han är fortfarande kär i mig och han snackade om att han intre kunde styra sina känslor och sen så gjorde han mistaget att kyssa mig. Men nästa dag så fick jag träffa hans flickvän Emma och dom hade träffats på en park en bit bort från konsären och sen hade dom gått på io. Så jag anatar att han inte har skänslor för mig längre. Sa jag och tittade på Justin-
- Okey, bra att veta! Och äntligen har han skaffat en tjej.
- Ja det kan man ju säga.


Jag gick och satte mig i soffan för titta om det var något bra på tv-en.
 Och då kom Justin in i rummet.
- Selena snälla om vi kan titta på Smallville?
- Okey om du vill det så. Jag hittade endå inget bättre att se på.
- Knack knack, det är jag Jasmine! Sa Jasmine och kom in i vardagsrummet isakt då jag och Justin hånglade med varandra.
- Va? Justin är du otrogen mot mig? Sa Jasmine och ilskan började stiga i mig. Har hon ingen hjärna alltså.

Förlåt för att ni har väntat på Chaptret så länge.
Men som sakt så var jag inte hemma i kvällen och min Pappa hade instalerat bort internet. Jag vet att det låter knäppt men han gjorde och fixade något annat internet sitället ( Vilket jag inte visste om:D)
Men här har ni♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Hahahahah:D:D

Det här var ett av dom bästa och roligaste kapitlerna du har skrivit, meer:D

2011-10-18 @ 16:36:15
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: sarah

skitbra! undrar hur du ser ut! kan du lägga ut en bild av dig själv! :)

2011-10-19 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0