I think about you - Chapter 16

Jag märkte efter att några minuter av filmen hade gått att jag och Emma höll varandra i handen.
Jag tittade på henne och hon tittade på mig våra blickar mötes och plösligt så nuddade våra läppar varandra och det var våran första kyss.
- Du Emma vart bor du nånstans?
- Jag bor i Atlanta, Stratford,Ontario. Vart bor du?
- Samma ställe! Sa jag och kysste henne.
- Kan jag få ditt mobil nummer? Frågade  hon och jag bara log.
- Bara jag får ditt. Vi byte mobiler och skrev in våra nummer. Jag skrev mitt namn som " Sweet Caz "
- Haha Chaz bra namn! Sa hon och vi skrattade.
- Ja jag vet!




Bild 1: Chaz och Emma kyss
Bild 2: Jasmine Villegas krammar Justin

Chaz´s perspektiv:

Direkt när jag hade kommit hem från bion så skickade jag i väg ett sms till Emma där det stog " Hey sweetie! Sov så gott! Vi kan väll göra nåt i morgon?! I ♥ You! / Chaz"

Jag sommnade med namnet Emma Michele i mitt huvud! Alla mina drömars tjej.
" Pip Pip " Hörde jag och vaknade. Jag tog snabbt upp mobilen och det var inte ett sms från mina drömars tjej utan från Selena hon som krossade mitt hjärta. " Hey Chaz! Jag undrar bar hur det är med dig du liksom bara gick ledssen i väg. Jag är ledssen för att jag var så hård mot dug. Men jag träffar dig gärna dig nån gång i dag! Och ledssen i fall jag väkte dig. Sov så gott! / Selena ♥"
Jag svarade snabbt " Okej va tur att du har hittade en tjej så snabbt! Okej men jag träffar gärna dig och din tjej! / Selena♥" Okej nu är hon liksom snä" Hey Selena! Du väckte mig men det gjorde inget. Visst kan vi vara med varandra fast jag skreva min nya flickvän som jag träffade igår hon heter Emma Michele! Vi träffades på en park och sen  gick vi på bio och det kändes som magi när vi kysste varandra! Och det är tack vare dig du fick mig att tro på min själv och att nå tjej där ute ville vara tillsamans med mig! Thank you! / Chaz" Och nu är hon snällare en hon var tidigare.
Jag gillar Selena och visst är jag fortfarande kär i henne det går inte över så snabbt men jag gillar ju hellt klart Emma mer, och gud vad snygg hon är. Jag svarde snabbt " Okej! Vi kan väll träffas idag! men ha det så bra / Chaz" Jag skickade snabbt iväg i väg ett sms till Emma " Hey Sweetie! Kan vi träffas idag? Vi kan träffas vid bion och sen kan vi väll typ åka till dig? Min kompis Selena Gomez ville träffa mig och dig så vi kanske kan vara med hene också om du vill? Och bara fråga visst är vi ihop nu liksom efter kyssen och det?" Jag fick snabbt ett svar " Självklart kan vi träffas vid bion. Och jag tror väll att vi är ihop mmen i fall att så undrar jag om du vill bli pojkvän? Och coolt att du är kompis med Selena Gomez jag är ett stort fans. Men vi kan väll träffas vid ungeför elva? / Puss & kram Emma♥" " Visst vill jag bli din pojkvän. Och vi ses vid bion klockan elva som du ville. / Chaz ♥" Sen så skickade jag ett sms till Selena " Hey Selena! Vi kan väll träffas utanför bion vid elva. Då kan du få träffa Emma också min sexiga flickvän du vet! Och fresten så är hon ett stort fan av dig! / Chaz ♥ " " Okey, men retsat inte och försök inte få mig svartsjuk för du vet att jag värkligen älskar Justin Och ingen är sexigare en vad han! / Selena ♥ Justin"

Alltså gud vad Selena håller på med snacket om Justin. Visst, och jag vet att dom är ihop och jag är inte ihop med Emma för att göra Selena svartsjuk jag är inte lika taskig som Selena själv var mot mig. Okej det är någ dacks att sätta på sig kläder och göra sig i orning för att åka mot bion och träffa Emma och Selena också. Jag satte på mig en lilla t-shirt och ett par jeans shorts. Jag gick ner och tog en macka sen satte jag på mig mina svarta låga converse. Perfekt nu gäller det bara att hitta mina bilnyklar. Efter att ha letat efter mina bilnycklar i femton minuter så hittade jag dom. Jag skörde snabbt till bion. Och där stog Emma och väntade på mig. Jag parkerade bilen och steg ur.
- Hey Emma! Sa jag och gick fram till henne och gave henne en kyss på munnen.
- Hej sweetie. Sa hon och då såg jag Selena komma.
- Hej Chaz! Sa Selena och gick frasm och gav mig en kram och sen så hälsade hon på Emma.
- EEh.. Selena skulle jag kunna få en autograf? Sa Emma och SElena log.
- Visst, viill du att jag skriva något speciellt?
- Du kan väl bara skriva till Emma från Selena Gomez! Sa Emma och log överlyckligt.
- Okej. Sa Selena och skrek en autograf till Emma. Jag tror Emma blev lite chockad när jag skrev att Selena ville träffa henne.
- Ehm, vad vill ni göra då? Sa Selena och tittader på Emma och sedan på mig.
- Jag vet inte, fast jag vill hellst inte gå på bio eftersom vi gjorde det i går. Sa Emma med sitt fina leende.
- Ok, fast vi kan väll åka hem till dig Emma? Sa Selena och tittade på henne med ett leende på sina läppar.
- Visst, men mitt rum är väldigt stöckigt! Sa Emma.
- Haha, okej men vad brukar inte mitt rum vara då? Sa jag och kysste Emma ett väldigt långt tag.
- Okej då åker vi! Fast vems bil tar vi? Sa Selena och tittade på oss.
- Jag vet. Men alla kan väll åka olika bilar så blir det lättare när vi ska sedan ska åka hem. Sa Emma.
- Okej, men på vilken gata bor du på då? Sa Selena och tittade på Emma met ett litet leende.
- Jag bor mittemot stora kulen bit bort på den gatan som Chaz bor på. Vi har nummer 4. Vi flyttade hit förra veckan och jag kommer inte ihåg vad gatan heter. Sa Emma och fnissade till.
- Okej, då vet jag vilken kulle det är ialla fall. Sa Selena och alla gick till sin bil.

När vi var framme så var inte Emmas mamma hemma så vi var aldeles själva. Och Emmas rum var rätt så stöckigt men det var egentligen bara för att det stog massa lådor typ över allt. När vi hade vart med varandra i  några timmar så blev Selena tvungen att åka till sitt hotell som hon bode på. Nu var det bara jag och Emma kvar hemma hos henne. Och jag ville inte få känslan att göra det och jag ville men ändå inte fter bara två dagar hur kan jag ens tänka tanken. Det enda som jag tänkar att göra idag var att kyssa henne och kanske hångla med henne om hon vill det alltså. Jag log bara av tanken.

- Vad tänker du på då sweetie? Sa Emma och tittade på mig.
- Dig såklart. Sa jag och kysste hennes mjuka läppar.
- Aww så söt! Sa hon och kysste mig vilket övergick till hångel.
- Visst är du det allt! En riktig snygging! Sa jag lite sexigt.

Justin´s perspektiv:

Alltså jag kommer inte på något att göra. Jag saknar Selena alldeles för mycket.
Och inte direkt nån som hjälper mig att må bättre. Det har gått två veckor sen Selena åkte på sin turne. Och just nu sitter jag på flyggplanet för att åka ut på " My wourld tour!" På flyggplatsen så ska vi träffa Jasmine Villegas. Hon ska sjunga overboard med mig eftersom Jessica Jarell är uptagen med sitt. Så Jasmine ska vara med oss unbder ett långt tag under turnen eller egentligen till Jessica kommer tillbvaka.

När vi var framme så såg jag Jasmine stå och vänta på oss. När hon såg mig så sprang hon fram och gav mig en kram och kysste mig kinden. Jag och Jasmine var ihop när vi var mindre. Fast nu har jag ju Selena. Men Jasmine har inte släppt det där från när vi var i hop och hon tror typ alltid att vi fortfarande är ihop. Fast vi inte är det. För när jag och Caitlin var ihop så kom hon och förstörde det med att typ hångla med mig när hon ser utan att jag var méd på det. Det är därför som jag och Caitin inte är ihop längre. och bara därför så när jag träffar Caitlin så försöker hon okså förstöra mitt förhålande och göra allt för att vi ska bli ihop.

- Hey Justin! Sa hon lite sexigt. Och jag vet att hon fortfarande vill vara ihop med mig.
- Hej Jasmine. Ska vi gå till min turne buss? Sa jag och jag är inte så glad att träffa henne men hon värkar tycka att det är super bra att hon är här och kommer vara här hur länge som hellst. ÅÅ gud vad tråkigt.
- Visst, skulle du och jag dela rum i bussen eller? Alltså fattar du vad jag menar hon är bara för mycket.
- Nej, jag har hellst mitt rum för mig själv. Sa jag och jag ville inte göra henne arg för om hon blir arg då bli hon verkligen arg.
- Okej, men det hade vart myssigt bara du och jag. Sa hon och försökte få mig att ändra mig.
- Alltså Jasmine jag har faktist en flickvän. Och det här förhålandet ska du faktist inte få förstöra. " Ring Ring " Jag tog upp min mmobil och såg att det var Selena som jag ringde. " Hey älskling!" Sa jag och saknaden började ta tag i mig. " Justin hur kunde du krama och kyssa Jasmine? Jag har faktist set alla bilderna!"  Sa hon surt.
" Selena tro mig det var hon som kramade mig och det var hon som kysste min kind. Jag skulle aldrig såra dig med flit!" " Okej, jag tror dig men om det här händer en gång till så är det slut..."


Så här kommer Kapitlet inte så jätte långt mden hoppas det duge endå :D
Kommentera för mer! Fölr jag älskar alla era små söta kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Josse

sv: hej!

Ja, visst är den bra? :)

Ojdå. Hade visst glömt att länka dig. Dagen som jag fick mailet så hade jag en kompis hemma, så kunde inte fixa det då. Men nu har jag gjort de!

Kram //Josse :)

2011-10-11 @ 15:25:22
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Saga

Selena övertoner tkr jag, göra slut för en kyss pÅ kinden?

2011-10-15 @ 10:42:27
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0