I think about you - Chapter 15

" Pip Pip " Lät det från telefon. Jag tog fram den och svarade. " Hej det är Selena." Sa jag andfåt. " Hej det är Mandy!" " Hej vad vill du då?" " Jag undrar hur ni har det? Och vad ni gör förnåt.!" " Okej vi har nys lagat middag och ätit den." Okej! Alltså jag vet att ni har huset själva och så. Och att ni är unga och kära men tänk bara för vad du gör jag vill inte att du begår ett mistag för livet!" Visste hon om att jag och Justin hade haft det. " Mamma snälla snacka inte om det här. Och vi hade faktist komdom." " Va? Har ni haft det?" Skrek hon nästan så jag blev döv! 



Bild 1: Selena sjunger " Who says "
Bild 2: Emma Michel, tjejen som Chaz träffar! (Jag vet att det är Emma Roberts!)


Selena´s pespektiv:

- Gud vad pinsamt. Sa jag efter att ha pratat klart med min mamma.
- Jo, jag hörde ju lite grann. Inte direkt världens bästa samtalämne. Sa han och fnissade till.
- Hallå Justin, du fatar väll att mina mamma vet om vad vi nys gjort oach att hon kommer att ringa till Pattie.
- Aj, hon kommer att bli surare en vad din mamma blev. Sa Justin.
- Aah det tror jag någ. Sa jag och skrattade.
- Men vad ska vi göra nu då?
- Alltså jag vet inte.
- Okej, men jag skulle vilja spela något spel för sista gången på ett tag. Sa Justin och kysste mig.
- Visst, men vilket spel?
- Vi kan väll spela på ditt playstation det där spelet little big planet som vi spelade förut! Sa han och tittade in i mina ögon vilket gjorde mig generad och jag kände hur mina kinder ändrades till röd som en tomat.
- Okej, det spelet är kul. PLus att det är roligt att vinna över dig hella tiden.
- Okey lets play the game! Sa Justin och jag startade i gång spelet. Little big planet hade vart mitt favo spel för några år sedan och det visste Justin om. Egentligen är det spel som ska klara av barnor tillsamans fast Justin fösökte bara få den andra att dö alla dens liv till det blev game over och båda hade förlorat.

Justin´s perspektiv: / Flyggplatsen

- Jag kommer sakna dig jätte mycket Selena. Sa jag och kysste henne förväll.
- Vi kommer att träffas och vi har ju varandras nummer så att vi kan skicka sms och ringa varandra.
- Aah jag älskar dig Justin. Sa hon och kysste mig för allra sista gången på ett väldigt långt tag.
- Jag älskar dig med Selena. Sa jag.
- Hej då! Var det sissta hon sa innan hon gick in i flyggplanet. jag kände en tår falla ner på min kind. Jag kommer att sakna dig föraltid Selena Marie Gomez mina alla drämars tjej. "I miss you" Skrev jag och skickade till henne för det stämmer jag saknar henne för mycket. Jag måsste hitta på något innan jag åker på min turne på onsdag.

När jag kom tillbaks till hotellet så kändes allt så tomt nu när inte Selena var här. Det har tar kol på mig jag måsste få träffa henne och det är snart för jag står inte ut en sikund utan henne. Och jag kan inte vara med Chaz och Ryan för dom har åkt hem för att börja skolan eftersom att sommmarlovet redan är slut.
- Justin är du hemma? Ropade Pattie som hade kommit in i rummet.
- Ja.
- Okej, för det första. sa hon och kom in till mig i vardagsrummet. Åh nej, snälla säg att Mandy inte har berättat för Pattie. Snälla snälla snälla jag ber dig!
- Mandy ringde idag. Och Justin jag vill inte att du och Selena håller på med sånt där. Vad gör du om hon kommer och säger att hon är med barn och det är ditt? Sa hon högt och surt.
- Mamma vi andvände skynd och jag älskar Selena.
- OKej, men lova att andvända skydd varje gång ni gör det.
- Ja jag lovar. Sa jag och tänkte på går dagen då vi hade det.

Selena´s perspektiv:

Jag satt på planet och hade tråkigt. Jag saknade väll Justin för mycket. Jag tog fram min gitarr och började sple apå Miley´s låt " I miss you" Och jag kände en tår rinna ner för min kind. Jag älskar dig Justin Drew Bieber.
När jag komframtll i Atlanat så blev jag tvungen att ha en kosnär, så nu är jag på väg till arenan.

När konsären entligen ska börja och jag går ut på scenen för att börja sjunga på " Who says" så ser jag Chaz stå i publiken på raden längs fram. Vad gör han här. Jag började sjunga " I wouldn´t wanna be anybody else " När låten var slut så skände jag hur Chaz tittade på mig. Jag gjorde tecken till honom som betyde kom. Jag gick av scenen och sedan runt för att se om Chaz var där, vilket han såklart var.
- Vad gör du här? Frågade jag och blängde på honom.
- Följer mitt hjärta och jag bor bara nån kilometer här ifrån.
- Följer ditt hjärta? Vad snakar du om Chaz?
- Du vet att jag aldrig kommer att släppa dig. Och jag kan inte rå för att jag har känslor för dig och jag vet att du har känslor för mig. Bara det att du inte vågor tro på det själv. Sa han och kysste mina läppar och till förvåning så gjorde jag inget i mot det förutom att jag besvarade den.
- Så Selena kände du nåt?
- Ja dina läppar i min mun. Och ja jag har känslor för dig men dom är väldigt små.
- Okej så kyss mig då shawty! Sa Chaz på ett sexigt och äckligt sätt.
- Chaz jag måsste gå men jag vill prata med dig sen. Sa jag och gick för att sjunga " Tell me something i don´t now" Och sen köra klart alla andra sju låtar.När kosnären var klar så skulle vissa fans få träffa mig och ta bilder och aotograffer och så. Jag hade get Chaz en sån biljett så jag skulle kunna få prata med honom om allt det här. Och specielt hans drygga känslor för mig. Varför måsste det just vara Justin´s bästa kompis Chaz som är förälskad i mig det kunde väll lika gärna vara någon annan eller ingen alls.

Nu kom Chaz in i rummet.
- Är det någon annan kvar i kön?
- Nej jag var den sissta. Sa CHaz och kysste min kind.
- Bra för jag måsste prata med dig.
- Okej det är bara att börja.
- Chaz jag gillar inte dig och har aldrig gjort. Och du måsste släppa det. Hitta någon annan tjej i stället för att vara olyckligt kär i mig.
- Det går inte det är facktist svårt att styra sina känslor. Och det borde du veta! Du hade blivit förkrossade om Justin hade gjort slut!
- Jo det hade jag väll. Men du måsste släppa det som egentligen bara var fejk.
- Selena jag vet att du gillar mig mer en vad bara vänner.
- Nej det gör jag inte. Och om jag gjorde det så skulle det vara som bästa vänner. Jag är och kommer aldrig att bli kär i dig CHaz. Kan du inte bara fatta det?
- Okej, men du måsste ge mig lite tid.
- Okej men snälla gå nu.
- Visst, det gör ändå bara för ont att se dig. Sa han och gick sin väg och jag såg att han var ledssen det gick inte att dölja. Jag måsste fixa det här på nåt sätt. Jag måsste fixa fram en flickvän till Chaz.

Chaz´s perspektiv: / En timme senare

Jag satt där ensam på gungan och gungade sakta fram och till backa. Selena har rätt jag måsste skaffa en annan tjej som gör mig lycklig. Men det skulle bli svårt. Det är ju inte direkt så att det bara dyker upp en tjej som gillar mig.
- Hej, du är Chaz va? Hörde jag en röst och tittade fram och såg en söt tjej i min ålder.
- Ja, hej! Vad heter du? Sa jag och tittade på henne. Hon hade bruna ögon och lite ljus brunt lockigt hår.
- Emma, Emma Michele! Sa hon och log ett fint leende. Jag trode nästan att det var dröm. Liksom här står framför mina ögon en shit snygg tjej.
- Okej, vill du göra något? Frågade jag ocg hoppades på att hon ville.
- Visst, vi kan väll typ gå bio. Om du vill?
- Gärna men vad vill du se på?
- Vi kan väll se när vi kommer dit! Sa hon och jag kände den där känslan som man känner när man är kär.
- Okej, vi går ditt va?
- AAh, jag gick hit så.
- Okej. Sa jag och tänkte att det blir som en romatisk prommenad.

När vi var framme så bestämmde vi oss för att se nån romatisk film som jag inte kan utalla namnet på.
- Jag går och köper popcorn och läsk! Vad vill du ha för läsk?
- Jag tar 7-upp tack! Sa hon och jag gick iväg för att handla.
- Här får du din dricka. Sa jag och sträkte fram den till Emma, Emma Michele.
- Tack så mycket. Sa hon och vi gick in i biosalongen.

Jag märkte efter att några minuter av filmen hade gått att jag och Emma höll varandra i handen.
Jag tittade på henne och hon tittade på mig våra blickar mötes och plösligt så nuddade våra läppar varandra och det var våran första kyss.
- Du Emma vart bor du nånstans?
- Jag bor i Atlanta, Stratford,Ontario. Vart bor du?
- Samma ställe! Sa jag och kysste henne.
- Kan jag få ditt mobil nummer? Frågade  hon och jag bara log.
- Bara jag får ditt. Vi byte mobiler och skrev in våra nummer. Jag skrev mitt namn som " Sweet Caz "
- Haha Chaz bra namn! Sa hon och vi skrattade.
- Ja jag vet!
Ni fick ett långt kappitel för att det har vart dålig uppdatering!
Hoppas ni gillar det!
Minst tre kommentarer! ♥




Kommentarer
Postat av: Saga

Stratford ligger i Kanada? Det kan ju inte ligga i Atlanta eftersom Atlanta är en stad och det är Stratford också?

2011-10-09 @ 21:01:34
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: sarah

bääst

2011-10-10 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0