I think about you - Chapter 14

När vi var på sjukhuset så kom Mandy ett tag efter. Och när jag gick in till henne så såg hon lika frånvarande som förut. Och tussen tals tårrar ran ner för min kind.
- Hon kommer inte att dö va? Sa jag stresat.
- nej hon fick bara en choock. Sa doktorn.
- Hon ligger väll inte i komma? Sa jag lika stresat.
- Nej hon ligger inte i komma. Hon kommer bara vara från varande ett tag. Fast hon hör allt vi säger hon årkar bara inte svara för det gör för ont.
Selena´s perspektiv:

Jag fattar inte vad som hände. Och jag ser kanppt något jag bara hör vad alla andra säger och snälla säg att jag inte ligger i koma för då kommer jag nog att dö. Jag fösökte prata med det gick inte.
- Snälla sig vad det är som händer? Skrek jag och tog all kraft jag kunde.
- Selena hur mår du? Sa Justin och jag skände att han höll i min hand.
- Bra tror jag fast jag ser inget jag kan bara höra och käna men jag kan inte röra på mig. Sa jag och kände hur toårrarna började rinna ner för min kind.
- Förlåt Selena det var inte meningen! Sa Justin och jag kände hur minhand plösligt blev blöt av Justins trårrar.
- Jag fick dig att hopa från femman på badhuset och det gick inte så bra. Jag så ledsen. Snälla bar bli frisk. Jag tåll inte att se dig så här. Och absolut inte när allt är mit fel. Sa han och jag kände hur fler o fler tårrar kom.
- Justin stanna här med mig! Mamma jag är så ledsen och bli inte arg på Justin. Jag villehopa jag ville det! Sa jag och sedan så somnade jag.

Jag vaknade ett tag senare jag hade ingen aning om hur mycket klockan var ellet hur länge jag hade sovit.
Fast jag kan öppna ögonen jag kan se igen.
- Justin, mamma jag kans se och jag kan röra på mig. Min chock är borta allt känns hellt normalt igen. Skrek jag.
Mamma och Justin kom in springandes i rummet.
- Selena jag är hemskt ledssen jag ska aldrig tvinga till dig nåt igen. Sa Justin och kysste mig. Det kändes så perfekt nu när allt var bra igen.
- Jag har saknat dig Selena. Justin ringde på direkten och jag åkte hit så fort jag kunde. Sa mamma och kramade om mig och klappade mig i håret.
- Jag är glad att du mår bra igen! Sa Justin och smekte min kind.
- Mamma när vi åker hem kan vi hyra film och köps läsk och godis. Sa jag och gjorde hundblicken som jag vet att hon inte motstår.
- Okej då, men det är bara för att du har måt dåligt och det är absolut inte för den där blicken. Sa hon och jag fnissade till. För jag vet att det var blickens tack plus det att jag hade måt dåligt. Jag höll nästan på att drunkna fast Justin rädade mit liv även om det var lite hans fel. Och jag märkte att han gjorde mun mot mun mentoden för då var jag vaken bara att jag bara kunde höra och käna saker som t.e.x smärten sen jag slog i huvudet i boten och typ svimma av i vattnet.

Vi lånade en film som var svensk och hette "Älska mig" Vi köpte en jätte stor godis påsse. Och Justin ville ha potatis chips så han sköppte det för sina egna pengar. När vi kom hem till mig så satte vi genast igång filmen.
Nu hade vi tittade till slutet och huvudpeson tänkte ställa sig på en järnväg och fösöka bli påskörd av ett tåg.
Fast som tur var så kom nån och stoppade henne i sista sekund.
- Vilken bra film. Sa jag när vi hade sett klart på den.
- AAh fast den var ju lite konstig eller ska jag säga annorlunda. Sa Justin och kysste mina läppar.
- Justin i över morgon på Måndag så åker jag på min turne. Så vi kommer inte att träffas på ett rätt så långt tag.

Justin´s perspektiv: / En dag senare

Idag är den sista dan innan Selena åker på sin turne. alltså blir det sista natten som vi kommer spendera på länge. Jag kommer aldrig klara av att vara utan henne i så många månader. Visst vi kommer väll att träffas i bland. Men det kommer ju ändå inte bli så ofta.
- Selena i dag kan vi väll också ta det långt. Och ta vara på den allra sista dagen. Sa jag när vi satt och åt lunch i derras kök. Mandy, Selenas mamma skulle vara borta hella dan och sova borta hos nån kille som hon har börjat dejtat. Jag vet att Selena egentligen inte tycker om det. Fast hon säger alldrig nån ting om honom. Fast det kom ju som en chock för henne i går när mandu berättade det för henne.
- Justin jag måsste verkligen ta en dusch, jag stinker. Sa jag och han börja fnissa.
- Jag tillåter det bara om jag får duscha med dig! Sa han och kysste mina läppar och jag besvarade kyssen som höll på i sju sikunder.
- Okej men då går vi upp då. Sa jag och tog hans hand. När vi stog i badrummet så tog vi av varandras kläder. Och så stog vi i duschen hellt nackna. Han kysste mig och vi kysstes ett antal gånger där inne i duschen innan vi ens hade börjat. Jag duschade av mig och det gjorde Justin med.

Vi hade duschat klart och den mesta av tiden tåg åt av allt kyssande.
- Vill du? Du vet vad? Sa Justin hur sexigt som hellst.
- Gärna. Sa jag och han förde oss till sengen.
- Justin sätt på dig en.. aah en kondom. Sa jag och tittade på honom.
- Men jag har ingen. Sa Justin.
- Okej här. Sa jag och tog fram en ur en av mina låddor.
- Tack, jag föstår att du inte vill ha barn när du är 19 år.
- Okej, men ska vi börja? Sa jag och tittade på den snyggaste och sexigaste personen i hella världen.

Först så kysstes vi i sängen hellt nackna. Jag är ju inte så van vid att ha ja.. eeh sex. Och jag har liksom aldrig gjort det här förut så man undrar ju hur det går. Han tryckte in den i min slida och först så kändes det oskönt. Fast sen så vande jag mig. Vi hållde på ett långt, eller rätare sakt så gjorde vi det fyra gånger.
" Pip Pip " Lät det från telefon. Jag tog fram den och svarade. " Hej det är Selena." Sa jag andfåt. " Hej det är Mandy!" " Hej vad vill du då?" " Jag undrar hur ni har det? Och vad ni gör förnåt.!" " Okej vi har nys lagat middag och ätit den." Okej! Alltså jag vet att ni har huset själva och så. Och att ni är unga och kära men tänk bara för vad du gör jag vill inte att du begår ett mistag för livet!" Visste hon om att jag och Justin hade haft det. " Mamma snälla snacka inte om det här. Och vi hade faktist komdom." " Va? Har ni haft det?" Skrek hon nästan så jag blev döv! 
Vad tycks?
Minst fyra kommentarer tills nästa annars får ni den inte!

Kommentarer
Postat av: Saga

Det är inte i slutet hon gör det, det är i början typ:p

2011-10-06 @ 14:48:14
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0