I think about you - Chapter 6

Jag reste mig upp gick till badrummet tog en dusch sen så satte jag på mig jeans ett lila linne och en svart väst över. Jag gick till köket där alla sat och åt frukost. Jag satte mig på en stol och började på min frukost. Då jag mäte Justins blick så kännde jag mig liksom svag och ja jag är kär Justin. Men det går ju inte nu när han och Miley är ihop. Det ända är ju en stor katastrof.



Bild 1: Justin och Selena kyss
Bild 2: Selena och Chaz kysser varan


Justin´s perspektiv:

- Miley, kan jag få prata med dig? Sa jag och log mot henne.
- Visst vad du en vill sweetie. Sa hon och log.
- Du Miley! Sa jag men avbröt mig.
- Justin du säger alltid så och då är det nåt bra eller nåt dåligt. Sa hon och tittade på mig.
- Jo ja, men liksom jag gillar dig och så men liksom jag måste faktist säga saningen. Började jag att säga och hoppades på att hon inte skulle bli sur.
- Justin vadå säga saningen? Sa hon fundersamt.
- Alltså så här är det, jag bad liksom Chaz och Ryan säga att jag skulle kyssa dig på sanning och konka. Sa jag.
- Va? Ditt j*vla kräk! Skrek så att alla på hela hottellet säkert hörde det.
- Miley VÄNTA! DEt var bara för att jag var förälskad i dig och jag visste inte hur jag skulle säga.
- Va? Du var förälskad i mig? Men inte längre! Skrek hon.
- Miley lyssna på...
- Jag drar ditt jävla äckel, hitta nån annan jävla tjej. Skrek tog sina saker och gick.
Jag sprang efter henne och ropa VÄNTA minst en miljard gånger.

- Justin hur är det polarn? Sa cHaz och satte sig bredvid mig i soffan.
- Gissa, dåligt såklart. Sa jag surt.
- Men som Miley sa så hittar du någ nån annan tjej som faller för dig. Sa Ryan.
- Ja men jag vill inte ha nån anan jag vill ha MILEY. Skrek jag.
- Justin ta det lungt folk kan ju undra! Sa Selena som nys hade kommit i rumet.
- Ookej, men jag tänker aldrig mer köra saning eller konka.
- Några timar senare sitter vi och kör saning eller konka och den här gången ber du oss att säga att du ska kyssa Selena.
- Haha det är inte roligt. Sa jag surt.


Selena´s perspektiv:

- Justin nu får du väl nendå ta och ge dig. Du har sittit här och surat i flera timmar. Sa jag till Justin coh tittade på honom.
- Visst vi kan väl gå nån stans det här är endå tråkigt. Sa han och reste sig upp.
- Justin bara så du vet så har du nåt på din tröja!. Sa jag och pekade på hans tröja och Justin tittade ner och jag tog chansen att kyssa honom. Han besvarde den snabbt.
- Lurad. Sa jag och log.
- Selena det är inte kul fattar inte du att jag gillar Miley och inte dig. Skrek till mig och jag sprang in på toaleten och låsste dörren. Jag satte mig ner på golvet och kände hur tårarna började rina ner från kind. Han gillar inte mig, vad ska jag ta mig till. Han gillar Miley hur kan man gilla henne. Visst hon kanske är en bra sångare men hon inte snygg. Alltså jag var med henne en gång och jag berättade min hemlis, och ja vilka visste om den nbästa dag? Jo alla för hon hade sålt det till ett geng med papparazzis och för pengarna så köpte hon nya kläder.
Ja det kanske förklar varför jag hatar henne så mycket.

- Selena hur är det? Hörde jag Chaz säga från andra sidan dörren.
- Inte bra fattar du väl. Sa jag ganska lågt.
- Jag förstår det. Sa han.
- Jo liksom du kanske förstår att jag gillar Justin. Och jag blev så avundsjuk på Miley. Sa jag och tårkade bort mina tårar men så fort jag gjorde det så kom det bara nya.
- Selena släpp in mig så kan vi prata. Sa Chaz.
- Okej. Sa jag och öppnade dörren.
- Är du verkligen kär i Justin? Sa han och tittade på mig.
- Ja det är jag oavsett vad. Sa jag.
- Liksom du måsste förstå Selena att Justin gillar inte dig, men det fins säkert andra som gör det. Sa han och log.
- Vad vill du egentligen Chaz? Sa jag och tittade på honom.
- Vill du värkligen veta det? Sa han och log mot mig.
- Ja! Sa jag.
Han böjde sig fram mot mig och inan jag han inse så kysste han mig och jag besvarade kyssen och det kändes värkligen perfekt. Fast det inte var Justin så kändes det hellt underbart.
Färlåt för så kort kapitel men jag har liksom planerat vad som ska hända och jag blev bara tvungenh att sluta här.
Men vad tycks?
Bra dåligt eller mittemelan?

Kommentarer
Postat av: Saga

Meer! Den äger ju! Jag kommer hem imorgon kväll!:)

2011-09-04 @ 18:22:47
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå jag tycker du borde ha lite snabbare uppdatering känns som om det tar ganska lång tid ..

2011-09-07 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0