Ny novell♥

Jag kommer att börja på en ny novell efter den hära fast det kommer att var på en hellt ny blogg! :D
Men  jag tänker på att ganska snabbt skriva klart den här och sedan börja på den nya novellen!
Men jag undrar vad ni vill och tycker! Ska jag snabbt skriva klart denna novell och börja på en annan? Eller Skriva klart den här novellen så den blir lång och efter den är klar börja på den andra?
Bara så ni vet så har jag redan skrivit en prolog till den nya novellen!
Update:  SNÄLLA HJÄLP MIG! Det är ni läsare som ska säga vad ni tycker jag vill bara att ni ska vara nöjda :D
Update 2: Den nya novellen kommer isånafall när jag har fått designen som jag sha få! :P
Update 3: Chapter 17 kommer när fler har kommenterat på Chapter 16 eller det här om vad dom tycker för jag behöver eran hjälp jag vill värkligen vet om vad ni tycker!♥

Här fick ni några bilder oxå! :D

Kommentarer
Postat av: nayara

BÖRJA PÅ EN NY :D

2011-10-11 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0