I think about you - Chapter 12

När jag var nere i halen så hade mamma redan öppnat och för där stog Mandy och Justin.
- Hej Selena vad fin du är! Sa han och kysste min kind.
- Du är snygg du med! Sa jag och såg att hans svarta t-shirt och hasn svarta skjorta passa till min kläning.
- Vi syns senare mamma! Sa jag och gav en kram.
- Aah fast jag sover kanske när du kommer hem ifall du skulle på den dära eft..... Sa hon men häjdade sig. Undrar vad det var om?


Bild 1: Justin när han tar emot priset!

Justin´s perspektiv:

Hoppas Selena inte listar ut vad jag har ordnat för överaskning. Mandy råka ju avslöja lite grann av det. Jag vet att Selena sitter och tänker på det just nu.
- Selena vad tänker du på? Sa jag till Selena som satt bredvig mig i limon. Just nu var vi på väg till Miley för hon skulle åka med oss för den limosinen som skulle hemta henne gick sönder på vägen.
- Jag tänker på överaskning som du har ordnat och vad Mandy menade med det hon sa och sen avslutade mitt i ordet.
- Ja visste att du tänkte på det, haha. Men du får reda på det i kväll. Sa jag och tänkte på det jag hade fixat.
- Först så trodde jag att det var att du hade fixat så att våra kläder passade. Men sen när Mandy sa det där så kan jag bara inte släppa tanken. Sa hon och jag kysste hennes läppar i ja... evigheter. " Hhm " Sa chaffören och jag vände mig om och såg att han tittade konstigt på oss. och mumlde något med" Unga och kära" Han hade öppnat dörren för att vi skulle hämta Miley. Vi gick snabbt ut ur limon och gick mot Mileys hus.
- Vad pinsamt chauffören ståg och tittade på oss när vi sat och hångla. Sa Selena och man såg på henne att hon var generad.
- Ja, men det gör inte så mycket. Sa Justin.
- Mmh, men jag vill helst inte att du kysser mig under galen. Alla dina fans kommer att hata mig då. Sa hon och tittade på mig.
- Jo jag vet. Vi kan ju hålla det hemligt nu i början.
- Justin jag ville inte att dina fans ska hata mig och sckika hotande brev. Det är allt Justin. Sa Selena och tittade på mig ett leende på sina läpper.
- Hej, Justin coh Selena. är ni redo för" do something awards"? Sa Miley som nys hade kommit ut från huset.
- Ja vem är inte? Sa Selena och log.
- Vet inte, jo fresten Chaz och Ryan som ska sitta på ett fltggplan i flera timmar medans vi är på en gala. Haha! Sa jag och dom fnissade åt det jag sa.
- Hhm, om ni inte kommer snart så missar ni början av galan. Sa chauffören.
- Minns du Selena? Sa jag och tänkte på när chauffören sa " Hhm" till mig och Selena när vi kysstes.
- Ja! Sa Selenanär hon och jag hade skrattat klart. Vi såg att både Miley och Chauffören tittade konstigt på oss. But who cares?! Vi gick och satte oss i limon. Och jag kände på mig att det här skulle bli den bästa galan någonsin. Och jag vet att Selena kommer att gilla överraskningen. Jag bara känner det på mig.

När vi var framme där galan skulle vara så gick vi ut. Jag tog Selenas hand. Och när hon märkte det drog hon snabbt ur sin hand ur min.
- Förlåt Justin men jag menar inget illa. Sa hon och jag ville bara kyssa hennes underbara läppar.
- Det gör inte jag vet att du inte vill ha beliebers som hatar dig hela tiden. Sa jag och hon log.
- Justin lycka till idag. Sa hon och log.
- Lycka till själv. Som sakt så färsännar du att vinna alla priser du är nomenerad i. Sa jag och hon log ett fint leende.
- Jag är lycklig vem som en vinner bara vi är tillsamans! Sa Selena och hon var nära på att kyssa mig.
- Selena spar det till backstage eller vårat omklädningsrum! Sa jag och tittade på henne.
- Okej, men efter vi har gått på röda matan kan vi väll gå ditt, för jag längtar efter att få kyssa dig. Det sista sa hon lågt fast jag hörde det iallafall.
- Okej kom så går vi, kom nu Miley. Sa jag och hon kom och så gick vi där på röda matan tillsamans och det skändes sjukt underbart. Vi poserade och så ställde visa frågor till oss och så, fast som tur var så frågade ingen om jag och Selena var ihop. Det var några fans som skrek och tog bilder. Jag blev bara tvungen att ta upp min penna som jag hade i byx fickan och skriva ett få aoutograf. " Jag älskar dig Justin!" Skrek ett fans och jag gick fram till henne och skrev en aoutograf och hon bara skrek " AaaHhh" hur mycket som hällst och man såg hur lycklig hon blev, bara för min autograf.

- Justin kommer du det börjar bara om några minuter. Ropade Miley och jag såg inte Selena nånstans jo nu ser jag henne hon står och poserar med sit ex Tayler Lautnor. Ussch att bara se dom tillsaman får mig att vilja spy. Inte för att vara tskig men dom passar verkligen inte ihop. Och hur kunde Selena vara ihop med en sån som han.
- Selena kommer du? Ropade jag när jag närmade mig dom.
- Visst, jag kommer Jb! Sa hon tillbaks och jag såg att Tayler gav mig en ilsken blick.
- Hej shawty! Sa jag när hon kom fram till mig.
- Hej sweetie, vi skyndar oss du vet ju vad jag vill. Sa hon och jag ville det lika mycket som hon. När vi kom fram till mitt omkläddningsrum sså var Selenas mittimot. Vi gick in i min och jag tog av hennes tröja och hon slet av min. Vi hjälptes åt att ta av Selenas bh. Och där stog vi halvnackna men jag brydde mig inte, det enda jag ville var att kyssa henne. Mina drömmars tjej med namnet Selena marie Gomez den underbaraste tejen i världen och den snyggaste jag någonsins sett. Våra läppar möttes och jag fick som fjärillar i magen. " Knack Knack" lät det från dörren. Vi satte snabbt på oss våra kläder.
- Vänta en sekund. Sa jag och kysste Selena innan jag öppnade dörren. Dörren öppnades och där stog Miley.
- Hej, första priset kommer dom snart att dela ut och efter det så ska du Justin göra ett framträde. Saoch gick in i rummet.
- Kom så går vi och har skoj. Sa jag och vi gick ut och satte oss på våra platser. Och när vi kom in så hörde vi ur högtalarna Och vinnaren är....... Justin Bieber! Jag reste mig upp och gick fram till scenen och tog mitt pris för bästa fans.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vet du vad ":S" den smileysen betyder? Det betyder att man inte fattar något eller tkr att det är konstigt, eftersom du skrev

"Är det Justin som knuffar henne eller?:S"

2011-10-03 @ 22:31:32
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0