Chapter 19 - Last Chapter UNDER!

Jag vill bara säga att den nya novellen börjar när min design är färdig. Jag vet inte riktigt när designen kommer bli klar! Det blir en ny blogg. Och den kommer att handla om Justin Bieber och en lyckligt lottad tjej som blir ihop med Justin tillslut. Hoppas ni gillade
" I think about you"

Uppdate: Designen är snart klar! ( Fast vet fortfarande inte en när den är klar ) Och den nya novellen kommer att heta " Just You " Lite synd att jag inte har fått någon kommenter på sista Kapitlet av " I Think about You "

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

hEJSAN



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 @ 18:23:08
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: melmi'

läs www.biebsordie.blogg.se , EN SJUK BRA NOVELL OM BIEBERRR!!!! dom kanske lägger ner annars.

2011-11-06 @ 18:49:19
Postat av: Cicci - SGN Ägare

Fin bogg du har:) Hoppas det går bra med novellen! <3

2011-11-07 @ 20:16:32
URL: http://bieberstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0