I think about you - Chapter 13

- Hej, första priset kommer dom snart att dela ut och efter det så ska du Justin göra ett framträde. Saoch gick in i rummet.
- Kom så går vi och har skoj. Sa jag och vi gick ut och satte oss på våra platser. Och när vi kom in så hörde vi ur högtalarna Och vinnaren är....... Justin Bieber! Jag reste mig upp och gick fram till scenen och tog mitt pris för bästa fans.



Bild 1: Selena sjunger love you like a love song
Bild 2: Den läskiga vatten rutschkana


Selena´s perspektiv:

Inte för att vara elak mot Justin men jag ville värkligen ha det där priset. Inte för att det är så viktigt om vem som har mest fans. Men endå hoppas jag vinner ett annat pris då. Det är inte så roligt när man kommer hem med inget pris alls.
- Grattis Justin. Sa jag och gav honom en kram när han kom och satt sig efter att ha tagit emot priset och sjungit hans låt " Runaway love"
- Tack fast du skulle ju ha vunnit det!

När det hade gåt några timmar så var det dags för nästa priset som jag och Justin var nominerade i.
- Och vinnaren av bästa musikvidion är.. Selena Gomez, Grattis! Jag sprang upp på scenen tog emot priset och tackade min släkt och alla mina underbara fans och mina vänner förstås. Och så fick jag sjunga på min låt " Love you like a love song" Sen gick jag till Justin och Miley som satt på tredje raden långt fram.
- Grattis Selena! Är du redo för din överaskning? Sa Justin lite lurig.
- Självklart är jag det! Sa jag glat.
- Vi ska bara åka dit och det tar ungeför en kvart. Sa han och vi började gå mot hans limo som skulle lämna av oss där nu överaskningen var.

- Nu får du sätta på dig dom här ögonbidlarna. Sa Justin som stränkte ett par ögonbindlar till mig.
- Okej men måsste jag sätta på mig dom just nu? Sa jag och Justin nickade. Jag satte på mig dom och Justin lädde t mig ur limon. Och jag hörde musik på hög volym.
- Justin vart är vi? Det här är ganska läskigt! Sa jag och tog tag i hans hand hårdare.
- Och nu får du titta. Sa Justin och han måsste ha sett min förvånande blick.
- Vad är det något fel? Frågade Justin fundersamt.
- Nej, men vad är det för något? Sa jag och Justin tittade förvånat på mig.
- Det är en efterfest för just dig! Sa han och kysste min kind.
- Ååh, bara för mig. Du är för gullig Justin.

Det hade gått en time och jag hade sett Miley stå och dricka hur mycket alkohol som hellst. Jag har bara tagit ett glass, fast jag trodde ju att det var nån sorts blandning mellan läskar. Och inte ne drink met alkohol i.
- Justin kom här baby! Sa Miley som värkade hellt berusad. och så kysste hon Justin på munen. Men som tur var så knuffade Justin undan henne.
- Vad är det med Miley? Frågade jag Justin när jag hade kommit fram till honom.
- Jag tror hon har druckit för mycket alkohol hon är ju hell knäpp! Sa Justin och skratta.
- Jo det var inte så svårt att läga märke till. Sa jag och fnissa.
- Justin kan inte vi åka hem jag är faktist väldigt tröt. Sa jag och tittade på Justin.
- Okej klockan är ju trots allt 1 på natten. Sa Justin och vi gick ut.

Jag han inte göra i orning mig för jag sommnade på soffan. Fast jag vaknade ett litet tag senare då Justin bärde över mig till min säng i mitt rum. fast jag sommnade om i gen.

- Selena är du vaken? Klockan är ett på dan du måsste gå upp nu! Sa Justin som stog vid min säng och tittade på mig.
- Oj, okej jag kommer. Sa jag och klev upp. Jag tog en snabb dusch och satte på mig kläder jag tog på mig lite mascara och tog på läppglans.
- Selena jag tänkte att efter du har ätit frukost så kan väll vi åka och bada på badhuset? Sa  Justin och jag såg att han höll i en påsse med badkläder i.
- Visst det blir kul. Sa jag och satte mig vid bordet för att äta frukost.

När vi var framme och hade butit om till bad kläder så stog Justin och hoppade från femman. Det hade jag aldrig våkat jag törs bara hoppa för trean och dom under den så klart.
- Justin kan inte vi åka den där rusckanan. Sa jag ochpeckade på en ruschkana som var jätte högt upp och såg jätte rolig.
- Törs du det då. Sa Justin och flina.
- Såklart annars får jag väll åka med dig. Sa jag och kysste has läppar.
- Okej då åker vi då. Sa han och vi gick upp för alla trappsteg.
- Vi kan väll åka tillsamans första gången. Sa jag och tittade på Justin.
- Är du red eller? Fegis! SA han och stänkte vatten på mig.
- Nej, jag kan åka själv om du vill. Sa jag och tittade på hans ansiksutryck och det såg så roligt.
- Va? Nej vi åker tillsamans jag skoja ju bara. Sa han och vi båda börja skratta. och så åkte vi i väg.
Den var hellt mörk och man skulle åka på en sån där ring.
- Justin vart är du? Sa jag och tittade mig runt i den lila ringen.
- Här nere. Sa Justin och han hade ramlat av och höll i sig i ringen.
- Här ta min hand sa jag och Justin tog den och jag drog upp honom.

- Selena vi kan väll hopa från femman tilsamans? Sa Justin och tittade på mig med hundögon.
- Bara vi gör det tillsamans. Sa jag och så gick vi upp. jag ställde mig på kanten och tittade ner. Det var ju jätte högt. Aldrig att jag hoppar här ifrån.
- Är du beredd då Selena. Sa Justin och jag skakade på huvudet.
- På tre så hoppar vi okej?
- Okej. Sa jag och tittade på honom.
- En.. Två.. Tre
- Aaahhhh. Skrek jag när vi var på väg ner. och när jag hörde plumset så svartnade allt och jag sjunk djuppar och djuppar.

Justin´s perspektiv:

Vart är Selena? Jag gick upp och tittade överalt och jag såg henne ingen stans. Sen så tittade jag ner på vattnet och såg en figur som liknade Selena ligga på boten av basengen.
- Ring en abulans nu! Det är en tjej som håller på att drunkna. Skrek jag allt vad jag kunde. Jag hoppade i och dök ner till botten där jag såg Selena ligga och flyta runt. Jag tog tag i henne och simma upp till utan. Det här får bara inte vara slutet hon får bara inte var död! Jag skände att hon andades fast det var bara svakt. Vad hade jag ställt till med allt är ju mitt fel?! Jag gjorde mun mot mun metoden fast ingenting hände.
Och in kom flera ambulans män med en bår.
- Jag får följa med vi är vänner. Sa jag och tittade på en av ambulans menen.
- Okej då hoppa in i bilen som står utan för.

När vi var på sjukhuset så kom Mandy ett tag efter. Och när jag gick in till henne så såg hon lika frånvarande som förut. Och tussen tals tårrar ran ner för min kind.
- Hon kommer inte att dö va? Sa jag stresat.
- nej hon fick bara en choock. Sa doktorn.
- Hon ligger väll inte i komma? Sa jag lika stresat.
- Nej hon ligger inte i komma. Hon kommer bara vara från varande ett tag. Fast hon hör allt vi säger hon årkar bara inte svara för det gör för ont.
Hur kommer det att bli med Selena?
Och hur dåligt mår Justin?
Här får ni ett till kapitel för dete har varit så dplig uppdaterin länge nu! Förlåt!

Kommentarer
Postat av: emma

inte för att vara dum men kan du nt skriva lite mer typ vuxenaktigt det låter som typ är 12 år typ ihop pch bada badhuset

2011-10-04 @ 19:55:14
Postat av: Josse

sv: jo, det är Selena och Demi på den andra bilden, och förresten, tack för kommentaren :)

2011-10-04 @ 20:09:00
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0