I think about you - Chapter 8

- Justin jag gillar dig. Sa hon och kysste mig.
- Varför blev du ihop med Chaz då? Sa jag och tittade på henne.
- Så.. att jag skulle göra dig avundsjuk. Sa hon och tittade ner på soffan.
- VA? Är det sant gjorde du det bara för att få Justin? Skrek Chaz skit surt.
- Ja och vem gillar dig? Sa Selena och flina.
- Många, ialla fall jag. Sa han och alla börja skratta och efter ett tag så skrattade Chaz med.
- Varför måsste alltid du få alla snygga tjejer? Frågade Chaz mig.
- För att.. jag vet faktist inte.


Selena´s perspektiv:

När vi hade sett klart på filmen så var jag så tröt att jag gjorde i årdning mig för att sedan kunna sova. Eftersom att jag var så himla tröt så somnade jag nästan på en gång.

Jag vaknade av att nån smekte min kind.
- Justin är det du? Sa jag halv tröt. Men jag fick inget svar. Han forsate att smeka mig det var så himla myssigt.
Sen så möttes våra läppar och där låg vi i sängen och hånglades Justin och jag.
- Ska vi gå upp. Sa jag och reste mig upp och tände lappan.
- VA! Chaz vad i helvete håller du på med? Skrek jag surt när jag märkte att det var Chaz som låg i sängen.
- Svara inte, bara gå ut här ifrån din j*vla idiot. Skrek jag och han gick upp från sängen och gick ut ur rummet.
- Selena vad är det som har hänt? Sa Justin.
- Ehh.. Chaz är bara avundsjuk för att jag gillar dig och inte han. Sa jag och kysste honom.
- Okej, ska vi gå och äta frukost? Sa han och log sit underbara leende så som bara han kan.
- Visst Bieber! Sa jag och vi gick och åt frukost. "Pip Pip" Lät det från Justins mobil. han tog upp mobilen och började att läsa.
- Vem var det ifrån? Frågade jag Justin när han hade läst klart sms-et.
- Miley, hon ville be om förlåtelse eftersom att hon blev sur för typ ingeting. Sa han.
- Aha, men du gillar väll inte henne på du vet det setet längre? Sa jag och tittade på honom och sen på marken.
- Va vad är det för fråga?, såklart jag inte gör. Fast jag gillar henne lite men jag gillar dig så mycket mer. Sa han och log sitt fina leende igen.
- Men vad ska vi hitta på idag då? Sa jag och hoppades att Justin skulle ha en bra ide.
- Jag ska på intervju om nån timme, men vi kan ju göra nåt efter det? Sa han och log.
- Aha.
- Men vi kan ju hitta på nåt nu om du vill? Sa Jusitn och tittade på mig.
- Ehm.. okej som vad? Sa jag.
- Jag vet, vi kan.... nej det var en dum ide glöm att jag sa nåt. Sa Ryan och jag tittade på konstigt på honom.
- Men Jusitn liksom när börjar din intervju?
- Vid ett tiden ungefär. Sa Justin och jag reste mig upp och gick där ifrån.

Jag hörde det där "pip pip" från Justins mobil. Antar att det var ett sms från Miley.
"knack knack" hördes från dörren och jag gick dit för att öppnade.
- Hej J.. Selena. Sa Miley och gick in.
- Hej Miley vad vill du?
- Ehh.. vart är Justin nån stans? Sa Miley och log.
- Han är i vardagsrummet. Sa jag och Miley gick snabbt ditt.

Justin´s perspektiv:

" pip pip" hördes från mobil och jag tog upp den och örjade lässa. " Hey Justin! Jag har en överaskning till dig och snälla var inte sur på mig. Xoxo Miley" " Jag är inte sur. / xoxo Bieber"

- Hej Justin. Sa Miley som tydligen hade kommit hit.
- Hej Miley men vad vill du? Sa jag och log.
- Ehh.. Justin jag blir gärna ihop med dig igen. Sa han och kysste mig. Jag besvarade den inte istället putade jag undan henne.
- Men Justin gillar du inte mig. Sa hon lite halv flörtigt.
- Jo men mera som bara vän. Sa jag och man såg att hon höl på att bli galen.
- Men varför inte? Du gillar väl mig? Sa hon och fösökte låta lugn men det gick inte så bra.
- För att jag och Selena är nu tillsamans. Sa jag ocg hon blev jätte sur reste sig upp och soprang i vär mot halen.
Jag sprang snabbt efter. Och då såg jag Miley slåt till Selena med knytnäven och skrika " Din jävla idiot och jag som trodde vi var vänner." Jag tittade på Slena som låg medvetslös på golvet med ett blodigt sår på kinden.
- Selena vakna. Sa jag och skakade lät på henne. Chaz och Ryan kom in i rummet och tittade på Selena.
- Vad fan har hänt? Skrek Chaz.
- Jo det är så att Miley blev inte så glad när hon fick höra att jag och Selena är ihop. Sa jag och smekte Selenas kind fast försiktigt så det inte skulle göra ont.
- Justin vad var det som hände? Sa Selena och satte sig upp.
- Jag tror vi måsste till sjukhuset ditt sår ser ganska djupt ur. Sa jag som hade tittat på hennes sår ett långt tag.
- Va? Åka till sjukhuset. Sa Selena.
- Ja vi måsste till sjukhuset! Sa jag stresat.
- Men vem är det som inte mår bra? Sa Selena.
- Miley slog dig och du har nu ett djupt sår på din kind. Sa jag och hjälpte henne att resa sig upp. Vi gick till badrummet och Selena tittade på sig själv i spegeln.
- Oj, Justin kan du vara snälla att ringa min mamma och säga att hon ska komma till sjukhuset? Sa Selena som värkade lite stresad.
- Okej. Sa jag tog upp min mobil och lät Selena skriva in nummret sen så rindgde jag.
" Hej det är Justin. Hej Justin vad vill du då? Sa Selena mamma. Alltså det är så att Selena har gjort illa sig och vi ska strax åka till sjukhuset och hon ville att du skulle komma dit. Sa jag som var stresad. Jag åker dit med desema men vads är det som har hänt? Sa honm och man hörde att hon var orolig. Jag berättar när vi är där. Sa jag och la på."

- Okej vi måsste åka nu. Alla får kynda sig till bilen. Sa jag och vi gick med snabba steg till min bil och körde iväg mot sjukhuset.
- Selena hur är det? Hörde jag Chaz säga där bak.
- Bra fast jag har värkligen ont i kinden där Miley slog till dig. Sa Selena och  tryckte påssen med is mot kinden.
- Vem visste att Miley var stark. Sa Ryan och skrattade lågt.
- Så kul var det väl inte Ryan? Sa Chaz och slog honom på armen.

Väl framme så fick vi vänta ett ganska långt tag på doktorn.
- Mamma titta det är Selena Gomez och Justin Bieber. Hörde jag en liten tjej skrika. Ialla fall nån som vet att vi faktist är kändisar. Dom som jobbar här värkar ialla fall inte veta om det.

- Selena Gomez doktorn kan ta i mot dig nu i sal 15. Sa nåån som jobbade här.
- Justin kommer du? Sa SElena som tittade på mig.
- Nej jag väntar någ på att din mamma ska komma. Sa jag och hon gick i väg med Chaz och Ryan.
När jag hade väntat i sju minuter så kom hon.
- Hej Justin. Sa hon.
- Hej hon är i sal 15. Sa jag.
- Okej men kan jag få fråga dig vad det var som hände med Selena? Sa hon.
- Okej men för att göra en lång historia kort så kan jag säga att det var Miley som slog henne på kinden och hon håll någ i något vast. Sa jag.
- Okej jag går in till henne fäljer du med? Sa hon och bärjade gå.
- Självklart. Sa jag och när vi kom in så hörde jag doktorn säga nåt med det enda vi kan göra är att sy
-
VA SY? Skrek Selenas mamma som kom in irummet och sedan svimma.



Vad tycks?
Vad kommer hända Selena och hennes mamma?
Minst fyra komentarer tills nästa del :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....



2011-09-18 @ 19:57:03
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0