I think about you - Chapter 7

- Selena hur är det? Hörde jag Chaz säga från andra sidan dörren.
- Inte bra fattar du väl. Sa jag ganska lågt.
- Jag förstår det. Sa han.
- Jo liksom du kanske förstår att jag gillar Justin. Och jag blev så avundsjuk på Miley. Sa jag och tårkade bort mina tårar men så fort jag gjorde det så kom det bara nya.
- Selena släpp in mig så kan vi prata. Sa Chaz.
- Okej. Sa jag och öppnade dörren.
- Är du verkligen kär i Justin? Sa han och tittade på mig.
- Ja det är jag oavsett vad. Sa jag.
- Liksom du måsste förstå Selena att Justin gillar inte dig, men det fins säkert andra som gör det. Sa han och log.
- Vad vill du egentligen Chaz? Sa jag och tittade på honom.
- Vill du värkligen veta det? Sa han och log mot mig.
- Ja! Sa jag.
Han böjde sig fram mot mig och inan jag han inse så kysste han mig och jag besvarade kyssen och det kändes värkligen perfekt. Fast det inte var Justin så kändes det hellt underbart.

Billd 1: Justin bowlar
Bild 2: Justin och Selena kyss

Selena´s perspektiv:

- Du Chaz? Sa jag och log.
- Aah vad är det snygging? Sa hn och kysste mig.
- Visst är vi liksom tillsamans nu? Sa jag och kysste honom på munen han besvrade den.
- Aa jag tror det. Sa Chaz och log sitt söta leende.
- Chaz, Selena vad gör ni där ni inne? Sa Justin utanför dörren.
- Inget särkilt. Sa Chaz tillbaks.
- Bra, vi tänkte åka och bowla. Sa Justin.
- Va kul. Sa jag och kysste Chaz.
- Bra kom ut där ifrån så åker vi. Sa han och jag och Chaz gick ut från badrummet där vi hade sutit i flera timmar.

När vi var framme så fixade vi med bowlingskor. Jag tog ett par i min storlek som var lila.
Det gick ganska bra i början, men när vi närmade oss slutet så gick det sämst mitt bowlingklot hamnade renna typ hella tiden. Inte så kul.

- Va bra dt gick för dig då Sel. Sa Ryan och börja skratta som ett fån.
- Det gick ju ialla fall sämre för dig. Sa jag och log.
- Ja med tre ynka poäng som värkar betyda jätte mycket för dig. Svarade han.
- Ja och?
- Jag van och det är ialla fall det viktigaste. Sa Justin som var typ överlycklig för att han slog Chaz med ett ynka poäng.
- Sel, vill du ha nåt att drika? Sa sötaste Chaz.
- Okey, tack älskling. Sa jag och kysste honom ppå munen han besvarade den och vi kysstes i ungeför tio sekunder.
jag tittade på Justin och han stog och stirade mot mig och Chaz. och han såg inte så glad ut. vad är det men honom nu då? Han har vart så deppig enda sen Miley gjorde slut.

Justin´s perspektiv:

Alltså jag är inte kär i Selena och jag är inte avundsjuk, men jah hatar att Selena och Chaz tillsamans. Alltså dom är båda mina kompisar. Okej jag kanske har kvar kännslor för Selena. För trots allt så har jag varit kär i henne enda sen vi blev vänner inan också. Och jag vill liksom inte se dom stå och kyssas och gulla med varan. Jag bara hatar den synen. Jag ångrar att jag bara neckade henne tidigare idag och nu är liksom allt för sent eller är det?

- Ryan ska vi göra nåt? Sa jag som var urtråkad.
- Aah vi kan väl ta och åka till hotellet. Sa han.
- Visst men vi måsste väll vänta på kärleksparet som ska ta en ficka. Sa jag surt.
- Vi kan väll också äta nåt. Sa han och jag nickade som svar. Vi gick till det lilla fiket som fanns på bowlinghalen.
Jag köpte cocacoola och en sorts kaka som jag inte vet vad den heter. Jag och Ryan sat oss där Selena och Chaz sat. Jag hörde hur dom viskade till varan och det lät som dom sa ungeför " I Love you and will always do!" Och sen så kysstes dom och ja det såg ut som dom kysstes med tungen, vilket fick mig att vilja spy.
- Hänger ni med tillbaks till hotellet? Sa jag när alla hade ätit upp.
- Nej inte jag och snyggingen här. Vi tänlte gå på en romantisk promenad till hotellet.
- Jag bryr mig väl inte vad ni ska göra för nåt bara vilka som vill bli körda till hotellet! Skrek jag och gick där ifrån. Jag vill inte vara elek men justi nu så hatar jag Chaz. Och allt det hät gullandet mellan dom gör mig tokig.

När jag och Chaz hade varit på hotellet ett långt tag så öppnades dörren och Selena och Chaz kom in.
- Vad vill du göra nu då Chaz. Sa Selena med flörtig röst. Och jag kände att nåt måsste hända nu.
- Jag vet inte, typ se på en film eller nåt sånt. Sa Chaz.
- Visst vi kan väl se på " Love really hurts"
- Okey. Sa Chaz och kysste Selena.
- Filmtaim. Sa Ryan och satte sig i soffan.
- Jag fixar chips och dricka. Sa Chaz som gick till köket. Jag satte mig i soffan och väntade på att alla skulle bli klara så vi kunde starta filmen. Efter ett tag så kom Selena in i rummet och jag satte mig snabbt bredvid henne.
Jag tänkte snabbt sen så kom jag närmare och närmare henne och tillslut så nudades våra läppar. Hon besvarade kyssen och smekte min kind. Hon måsste ju förstå att det är jag och Chaz.

- Justin jag gillar dig. Sa hon och kysste mig.
- Varför blev du ihop med Chaz då? Sa jag och tittade på henne.
- Så.. att jag skulle göra dig avundsjuk. Sa hon och tittade ner på soffan.
- VA? Är det sant gjorde du det bara för att få Justin? Skrek Chaz skit surt.
- Ja och vem gillar dig? Sa Selena och flina.
- Många ialla fall jag. Sa han och alla börja skratta och efter ett tag så skrattade Chaz med.
- Varför måsste alltid du få alla snygga tjejer? Frågade Chaz mig.
- För att.. jag vet faktist inte.

Kort kapitel jag vet.
Förlåt för världens sämsta uppdatering.
Uppdate: Jag glömde att lägga ut bilderna men nu är det gjort. Fresten minst tre kommentarer tills del 8!! I <3 JB
/ jelenastories

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv:thx sweetie , det betyder mkt :)

2011-09-11 @ 16:46:29
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: :D

MEEEEEEEEEEEER <3 VÄNTAR HÄR Zzz..

2011-09-12 @ 19:25:45
Postat av: Anonym

MMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-09-15 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0