Sorry, för så dålig uppdate

Förlåt jag ska fösöka skriva klart nästa Chapter ledssen för att jag inte har lakt utt det.
Lite fakta så ni vet så kommer det bara var ett, två Chapter kvar på denna novell. Sen kommer jag börja på en hellt ny blogg och en hellt ny novell. Den nya bloggen startar jag när jag har skrivit klart denna och fått min design! :D Ha det så bra! :)

Update: La märke till att designen dampar. Men hoppas det är OKEJ! För jag vet inte hur man fixar det.
Jag håller på att skriva på det allra sista delen av den här novellen. Det här kaptlet kommer att bli ganska långt. Hoppas ni kommer att gilla slutet på novellen. Jag tänker inte säga något mer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0