I think about you - Chapter 18

Jag gick och satte mig i soffan för titta om det var något bra på tv-en.
 Och då kom Justin in i rummet.
- Selena snälla om vi kan titta på Smallville?
- Okey om du vill det så. Jag hittade endå inget bättre att se på.
- Knack knack, det är jag Jasmine! Sa Jasmine och kom in i vardagsrummet isakt då jag och Justin hånglade med varandra.
- Va? Justin är du otrogen mot mig? Sa Jasmine och ilskan började stiga i mig. Har hon ingen hjärna alltså.

Justin´s perspektiv:

- Haha, förlåt att jag skrattar men sa du nys att jag är otrogen mot mig? Sa jag och tittade på Jasmine.
- Ja, självklart du kysste mig förut och nu så kysser du henne?!
- Du kysste mig och vi har faktist inte ett förhålande du och jag.
- Va? Gör du slut med mig? Ena sekunden så älskar du mig och i nästa sekeung så gör du slut med mig. Jag årkar inte leva med det längre. Du gör mimg så förvirad.
- Vad snackar du om Jamsmine?
- Vill du att jag ska berätta för Selena om våran hemliga dejt?
- Jamsine, vilken dejt? ÅÅh justja den som finns inne i din hjärna. Är det inte beträte att leva på utanför och ha ett riktigt liv istället för ett med bara massa fantasi?
- Okej, Justin? Du kanske tror att jag bara drömmer mig bort. Men vi har faktist haft en hemlig dejt. Och du glömmer väll inte när vi kysstes till din musikvidio till " baby" ?
- Jasmine, jag gillade dig då och den där så kalade hemlig dejt var när jag var kär idig vilket var för flera år sedan. 
- Okej glöm det. För jag klan lät hitta en kille som älskar den för den jag är. Vi syns losers!
- Lycka till och kom ihåg att inte ge upp även fast det gått flera år. Sa Selena och vi började skratta.
- HAHA så himla kul. Skratta ni när jag står framför ögonen på er med en as snygg kill undrar vem som skrattar då! Skrek hon och man hörde på henne att hon inte var så säker på det hon sa.

"Ring Ring" Jag tog upp min mobil och såg att det var Jasmine, vad ville hon nu då? " Hej det är Justin." " Hej Jasmine här. Skulle du kunna komma till mig? Jag är utannför hotellet." Sa Jasmine och jag undrade på vad jag skulle svara. " Vad är det du vill då?" " Alltså Justin snälla bara kom. Jag har haft det vsårt den senaste tiden och jag skulle vilj ha nån att prata med." " Okej, jag kommer snart." " Bra, vi syns väll då" Jag la på.
- Selena jag måsste gå men jag kommer om ungefär 45 minuter.
- Okej. Sa hon och jag gav henne en kyss på munnen innan jag gick.

När jag kom ut så märkte jag att det var rätt så kallt. Jag såg Jasmine stå en bit bort med bara ett linne.
Jag gick fram till henne men hon värkade inte märka att jag kom.
- Hey, hur är det med dig Jasmine? Sa jag och hon vände sig om och tittade på mig.
- Jag vet inte, allt känns bara så konstig.
- Okej! Men varaför ville du att jag skulle komma?
- Jag ville bara vara med någon det är så tråkigt att bara vara själv. Det är ingen som gillar mig. Och jag mår shit just nu.
- Jasmine vad är det?
- Jo jag har shit ont huvudet och jag är jätte tröt. Det känns som om jag ska svimma vilket sekund som hellst.
- Du borde gå till ditt hotell rum och villa.
- Okej, kan du följa med mig?
-Visst, kom så går vi. Hon värkade vara hellt yr och allt möjligt och det skulle inte förvånna mig om hon hade dryckit. Hon lutade sig mot mig medans vi gick. Och så höll vi varandra i handen. Och om Jasmine bara gjorde det här för att typ få mig att gilla henne eller något så är hon sjuk i huvet. Och jag förståg att hon skulle börja flirta med mig vilken sekund som hellst. När vi kom in i hennes hotell rum så gick hon till soffan för att villa. Och jag gick och hämtade en filt till henne. När jag kom in i vardsagsrummet så la jag filten över henne.
- Justin måsste du gå nu? Vi kan väll ha det lite myssigt först. Sa Jasmine och satte sig upp i soffan och satte i gång teven.
- Kom och sätt dig här bredvid mig. Sa hon och jag gick motviligt ditt och satte mig. Hon flyttade sig närmare mig.
- Jasmine sluta med det här. Jag vet vad du kommer att göra. Jag hatar när du håller på så här. Hej då. Sa jag reste mig upp gick.
- Justin vänta. Kom tillbaka! Hörde jag Jasmine ropa innan jag försvann ut genom dörren.

När jag kom tillbaka till mitt och Selenas hotellrum satt hon och hållde på med mobilen. Jag satte mig i soffan och fortsatte att titta på tv. Och Selena värkade knappt ha märkt att jag var.
- Hey, Selena! Sa jag och hon tittade upp från mobilen.
- Hej, skulle inte du vara borta längre du har ju bara vart borta i 10 minuter?
- Ändrade planer. Aha som vadå?
- Selena ta det lungt. Det var inget vktigt och det är ju roligare att vara här hos dig. Sa jag och tittade på henne. Men hon satt med sin telefon och sms-ade med någon såg det ut som.

Selena´s perspektiv:

" Hej Selena! Vi kanske kan träffas någon gång. Jag hörde att du var i New Yourk. Och det är jag med. // Demi "
Jag svarade snabbt " Jätte gärna. Det var så länge sen jag träffade dig. Men vilket hotell bor du på? / Selena"
" Jag bor på New York´s hotel! Du då? // Demi" " Jag bor på hotellet mit i mot ditt! Ska vi träffas? / Selena"
- Selena vem sms-ar du med? Sa Justin jag hellt glämt bort att han var här.
- Men Demi Lovato. Hon bor på hotellet mit i mot vårat och vi tänkte träffas.
- Okej, du kan väll be henne att komma hit?
- Okej. " Visst, vi kan väll träffas på gatan utanför ditt hotell? // Demi" " Visst, vi syns snart! / Selena"
- Jag kommer snart ska bara möta upp henne utanför. Sa jag.
- Okej vi syns snart sweetie! Sa han och kysste mig jag besvarade kyssen och gick. 


- Hej Selena. Sa Demi och gav mig en kram.
- Hej Demi, vad roligt att äntligen få träffa dig.
- Jag håller med. Men ska vi gå in? Det är rätt så kalt här ute.
- Okej, Justin värkade vilja träffa dig. Sa jag och tittade på henne.
- Aha. Sa hon och värkade knappast bry sig.
- Så du vet så är vi tillsamans.
- Okej vad roligt. Sa Demi fast hon såg inte så glad ut att få höra det.
- Ska vi gå? 
- Mm.

När vi kom in genom dörren så kom Justin fram till oss på typ en gång.
- Hej sweetie, hej Demi! Sa han glatt och stängde dörren efter oss.
- Hej Justin. Sa Demi och gav Justin en kram.
- Jag vet vad vi kan göra! Om ni vill? Sa Justin och tittade på oss.
- Okej, vadå förnåt? Sa jag och kysste den snyggaste killen i världen.
- Det får ni se. Sa Justin lurt.
- Okej, men vart ska vi göra den saken? Sa jag och tittade på Justin.
- Inte här ialla fall. Vi ska åka en liten bit härifrån. Sa han och jag undrade vad det är han har fixat nu.
- Justin kan du inte berätta vad vi ska göra först? Sa jag.
- Nej det är en överraskning.
- Okej, men ska vi åka ditt då? Sa Demi som värkade tycka att det skulle bli jätte kul. Jag var inte lika säker på saken. Visst skulle vi någ ha det kul vad det nu en är vad vi ska göra. Jag var bara inte så säker på saken.

Förlåt för dålig uppdatering.
Och kort Chapter! Minst 3 kommentarer! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Jasmine är inte helt normal, xd Men meer:D

2011-10-22 @ 15:06:52
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !! Du får gärna läsa www.biebsordie.blogg.se för doms läsaree går neråt . och den är jätte bra, jag lovar deet. dom är bara på del 13 i doms grymma novell . snälla hjälp mig/oss att sprida vidare den. vill inte att dom lägger ner den !!!!

2011-10-24 @ 16:32:30
Postat av: Anonym

SV:

Är typ frisk nu! Kommer imorgon tror jag:D

2011-10-27 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0