Svar på kommentarer!

sara om I think about you - Chapter 2:
jättefin novell!! älskar den :D

IP:
 
Svar: Tack så mycket, raring! <33

Saga  om Förlåt för så dålig uppdatering........:
Hoppas du börjar skriva snart:)
          IP:
13 Augusti, 10:43


Svar: Jag vet att den här kommentaren är från ett tag sen. Men så att ni vet så kommer det bli sämre uppdatering senare. Nu lägger jag ju ut ungefär ett kapitel varje dag fast nästa vecka blir det nog bara ett kapitel varanan dag. Det är bara så att jag har tid på mig tt skriva kapitlet så att jag kan göra det extra bra.


Dagens fråga: Vem gillar du bäst Justin Bieber eller Selena Gomez (Svara på kommentarer)

Update: Om ni bara vill ställa en fråga till mig, så kan skica en fråga på blogresponse som fins i sido-menyn.
Chapter - 3 kommer i morgon vig sju tiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Selena men jag gillar också Justin fast mest Selena!!

2011-10-08 @ 19:03:52
URL: http://sellyg92.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0